Translate

Претражи овај блог

На чистини, на ветру, на висини

На чистини, на ветру, на висини
Рани критички радови о Мирославу Лукићу Бели Тукадрузу

Директни контакт

Директни контакт са дописницима, преводиоцима, сарадницима, пријатељима, филантропима, издавачима

ПРЕТРАЖИВАЧ. КОМПЛЕТАРИУМА

ПоРтАл |Сазвежђе З


СУРБИТА

субота, 5. март 2016.

Из бележнице, истргнуто (Бела Тукадруз)

Бања звери...

Бања звери
Душин кут.

Синоћ касно
На дуг пут,
Повела ме
Серпентина,
Тмина,
Чума,
Бабетина,
Уз чуке
До травуљина
И језера,
Изнад кога
Стене штроји,
Давнина
И неки враг.

На обали
Блато вида
Црне змије,
Жуте лије,
Шакале и
Гавране
Крила ломних.
Из гротла
Планине куља
Попут врелог уља
Муљ  којим ме трља
Видарка а не вила.
У то врело блато
Роне  звери, птице
Рањени ко зна где.

Сан је везом,
Невидљивом
Магленом нити
Свезан као пар
У грчу  древном,
Са изворима
Дубоким и мутним.

Сан ме води
Ноћном трагом
Увис  заједно
Са драгом
И неким
Непознатим
Врагом...



3.02. 2016. 11. 12 ч. Покушавао сам да се сетим сна и ритмова из којих сам се минуле ноћи пробудио.Био сам лењ да забележим одмах, и ево сачувао сам сада само ово... горе

Нема коментара: